pondělí 22. srpna 2016

... přírůstek do knihovny

Někteří lidé si vozí z dovolených a výletů hrnečky, sošky ... to my nevozíme, my si lepíme turistické vizitky a dáváme razítka :-) Ale tentorkát jsme si z naší srpnové dovolené přivezli plno knih.
 A mám ohromnou radost z každého nového kousku :-)

První kniha, která si k nám našla cestu byla na hradě Karlštejn.
Objevili jsme ji při nákupu pohlednic :-)

V Praze k přibyla kniha o Praze :-)
Krásná připomínka míst, která jsme si prošli.


Paní prodavačka v knihkupectví byla nadšená a zapálená pro dětskou knihu
... odnesli jsme si ještě další dvě :-)
Tuto jsem si koupila do družiny. Chtěla bych s dětmi "cestovat" a tohle je prý báječná kniha o rodině, která cestuje se třemi dětmi.

Na tuto knihu nás paní prodovačka nemusela přemlouvat :-)
Krásná kniha, ve které je popsán vznik věcí od základu i s historií.
Dceru zatím nejvíc zaujala výroba skla, takže dnes se s taťkem dívala na dokumentární video jak se dělají sklenice :-)

 Cestou domů jsme navštívili další knihkupectví :-)
Tuto knihu vybral manžel ... dcera momentálně "objevila" kompas.
Kompas a mapa - jasná volba :-)
Mě přemlouvat nemuseli, já mapy miluji.

Další taťkův úlovek ... a další kniha, která vysvětluje fungování věcí.
U nás se totiž před spaním buď čte nebo vyvětluje :-)

A ještě jeden můj úlovek, který jsem si koupila do družiny.
Na tuto knihu mě upozornila "reklama" na hradě Křivoklátě :-)
A jsem z ní úplně nadšená.


Ještě jednu věc jsem si koupila pro naše družinové cestování.
Magneticku mapu světa ...jak jsem psala, mapy prostě můžu a tahle je báječná.

Žádné komentáře:

Okomentovat