sobota 17. října 2015

Vlastní vánoční ozdoby

...jak si je udělat snadno a sama :-)
 Už jsem udělala pár balíčků na vánoční jarmark a tak jsem se rozhodla, že si udělám i pro sebe.
Když jsem koukala na fler a jaké jsou tam ceny ...a když to zvládne moje šesti-letá dcera, tak to zvládne kde kdo :-)

Pomůcky: filc, bavlnka, nůžky, jehla, vycpávka.

Postup: udělat si šablonu (srdíčko, zvoneček, hvězdičku), překreslit na filc, vystřihnout, vyšít hvězdičku, sešít dohromady, ale né celé, aby se mohla dát vycpávka a se zbytku bavlnky udělat očko na pověšení. 

Modré srdíčko zvládla dcera :-)

2 komentáře:

  1. Jani ozdoby jsou moc pěkný. Díky za návod.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, právě bádám, co letos na jarmark do školky - nevadí když se inspirujeme? Majda bude určitě pomáhat.
    PS: Jsem úplně unešená z domečků, úplně se mi tají dech a čekám, kdy se otevřou dvířka/okénko a vykoukne malý trpaslík, či hebounká víla.

    OdpovědětVymazat