pondělí 14. září 2015

Muchomůrka

... jedovatka jedna jedovatá, ale krásná :-)
Zase takové jednoduché tvořeníčko, šup šup, šmik šmik a je hotovo.

Pomůcky: tvrdý karton (stačí kousek krabice), bílý výkres, červený papír, bílý krepový papír, bílý papír, vodovky, nůžky, lepidlo, kancelářský kůň a tavná pistolka.

Postup: Z tvrdého kartonu vystřihneme list a vymalujeme vodovkami (nedávat tam zbytečně moc vody, aby to dlouho neschlo). Uděláme si nohu muchomůrky, každy podle svých představ - hubená dlouhá, malá baculatá ... (já volila papír, který mi zbyl z předchozího tvoření, takže jsem to moc neřešila). Nožičku jsem scvakla kancelářským koníkem, je možné i slepit. Kolem nožičky přilepíme krepový papír.
Čepičku červené jedovatce můžeme udělat dvěma způsoby - pokud máme červený karton, budeme mít hned hotovo a klobouček bude z horní i spodní strany červený, já karton neměla, takže jsem podlepila obyčejný červený papír ...v tomto případě je to efektní, protože z vrchu máme červenou ze spodu bílou :-)
Na červenou stranu natrháme puntíky.
Dohromady jsem to slepovala tavnou pistolkou, je to šup šup a hned to drží.

Žádné komentáře:

Okomentovat