čtvrtek 6. srpna 2015

Čteme

...pořád čteme. Už toho máme přečteného tolik, že na některé knihy prostě zapomenu. Ale dnes jsem se dívala na stránky Čtenářského klubu a našla tam spoustu knih, které už přečtené máme :-)

Do roka už bude K. číst sama a doufám, že ji láska ke knihám nepřejde :-)

***
Vítejte v pekle! od Davida Laňky byla báječná kniha o dvou zlobivých čertech, kteří zlobili tak moc, že je vyhnali z pekla.
Bylo to skvělé čtení před spaním, kniha bavila i nás rodiče.

***
Kosprd a Telecí od Evy Papouškové ... budu se opakovat, ale také báječná kniha. Místy jsem se bavila víc já než dítě :-). Knížka je o dvou dětech, klukovi a holce, které to ve školce zrovna moc nebaví a dohromady jsou skvělá dvojka.

 ***
Strašidýlko z aktovky od Lenky Rožnovské byla velmi milá a příjemná knížka, která může být i prvním čtením. V knize vystupuje strašidýlko Kamilek (protože je to strašídýlko z heřmánkové aktovky), školačka Alenka a její pejsek Trdlík :-)

***
Protože se naše dítě chystá do první třídy, čteme knížky ze školního prostředí. A že jsou to samá školní strašidla ...to už je náhoda :-)

Školní strašidýlko od Zuzany Pospíšilové je knížka o tom jak děti zlobí školní strašidlo, provádí jím samé lumpárky a naschvály. Nakonec ale všechno dobře dopadne. Strašidýlko se nakonec polepšilo - dostalo také pěkné jméno Radílek.

***
 Pohádky pro předškoláky obsahuje známé pohádky a na každé stránce jsou úkoly. Spočítej, ukaž.

***
Žofinka Ofinka od Ivony Březinové je knížka ze školkového prostředí. Žofinka přijde do nové školky a děti se ji první den smějí jak má srandovní ofinku. Rychle se ale skamarádí s Matoušem. 
Děti odjíždí na školku v přírodě a zažijí tam krásné chvíle s panem zahradníkem Květoslavem Sýkorou.

***
...občas si vypůjčíme knížky, které jsou bezvadné, ale jsou přečtené za jeden večer :-)
 
Čarodějka Winnie - skvělý krátký příběh o tom jak čarodějnice bydlí v černém domě a má černého kocoura a pořád o něj zakopává.

***
Oskar a měsíční kočky - neposlušný kocourek Oskar udělá velký skok až na měsíc. Moc pěkné ilustrace.
 

 ***
Dospělácké čtení
... v poslední době nemám štěstí na žádnou zajímavou knihu. Ani knížky co mi byly doporučeny v knihovně mě nenadchly a po pár stránkách jsem je odložila a vrátila.

Chtěla jsem se u knihy zasmát. Potrhlí Troutmanovi ... o tom jak se jedna sestra stará o děti té druhé, protože je v blázinci, mě nerozsemálo.

***
Mapa času ...přečetla jsem "kousek" a knihu vrátila do knihovny.
...celých 90 stan bylo o tom jak se jeden synáček z bohaté rodiny zamilovat do prostitutky a Jack Rozparovač ji zavraždil a on 8 let po tom chce spáchat sebevraždu na tom stejném místě...
nakonec ji nespáchal, protože ho jeho bratranec zachránil, ale dál ať si to přečte někdo jiný :-)


 

Žádné komentáře:

Okomentovat