čtvrtek 11. července 2013

Nosatý klaun

Tvoříme kdy malá chce, tvoříme co malá chce... momentálně si oblíbila tuto knihu nápadů Učíme se stříhat a lepit . Jsem zvědavá jaký nápad to bude příště :-)
V poslední době jsem na internetu potkala stránky CRABky a pořád mi vrtá hlavou, kdo ty jejich   balíčky asi kupuje? Vždyť když chci s dítětem tvořit tak je kolem tolik možností ...koupím jedny vodovky, nůžky, lepidlo a nějaké ty papíry a o zábavu je postaráno na hodně dlouho. Fakt nevím jestli je "chyba" ve mě (vzhledem k tomu, že učím výtvarku a pracák a tím pádem to vidím jinak) nebo dnešní maminky nemají opravdu žádnou fantazii na tvoření s dětma a potom jsou takové balíčky nutností...

My dnes tvořily klauna, tvrdý papír (zbytek od posledně), knoflíky ...snad ještě po prababičce, voskovky, nůžky, vlna - tu jsem kupovala na podzim když jsem dělala bambulky, tavná pistolka (přece to jen líp drží), buď barevný papír na pusu, nebo ji můžete namalovat, já použila filc a balonek jako nos.

Žádné komentáře:

Okomentovat