neděle 16. června 2013

Slunečný víkend

Po dlouhé době to byl fajn víkend. Nejsem nemocná, nemusím si dělat 
přípravy do práce, neprší ...prostě super :-)
Malá ukázka naší Vesmírné noci, ke které mě inspirovaly knihy o Jirkovi a jeho výletech do vesmíru. Děcka si udělala papírové helmy a jako skafandr nám posloužil ochranný overal (který se používá na malování). 
A na památku jsem ušila hvězdičky.

Takže jsem si tento víkend opravdu užívala...protože jsem nic nemusela :-)
Dopoledne jsem se byla podívat s rodinou na městské slavnosti - kdy se připomíná odražení švédského útoku ve 30-ti leté válce.
A konečně jsem dožehlila všechno prádlo.
Musím taky zdokumentovat výtvarné práce naší malé malířky. Jsem moc ráda, 
že jí kreslení tak baví, jen fakt nevím kam to budu za chvilku dávat :-) 
ale to vyřeším, jen ať maluje dál.

1 komentář: